martes, 8 de junio de 2010

Projecte final d'Infografia 2


         Aquest projecte el vaig iniciar a principis de l'any 2010 i és l'exercici final que he presentat per l'assignatura d'infografia 2 a la UVic. Se'm va acudir la idea de simular una animació en 3d mostrant com un jugador de bitlles efectuava un llançament.

          Per tal de realitzar-lo, vam quedar un dia amb un bon amic, Antonio Segura, a la bolera de Granollers i vam fer una sessió fotogràfica dels diferents passos que efectua un jugador a l'hora de tirar. Això equival a un total de 40 fotografies de les quals en vaig aprofitar unes 30. Aquestes, posteriorment, les vaig fer servir de suport per anar dibuixant els diferents frames que, més tard, composarien l'animació flash.

          Agrair la gran disposició i col·laboració inesgotable de l'Antonio per ajudar-me a fer el treball, així com els consells i orientació que m'han anat donant Efrain Foglia i Elisabet Rius al llarg d'aquests dies.

          A continuació teniu algunes de les fotografies que vaig fer servir amb l'Antonio de protagonista. Espero que us agradi!





5 comentarios:

  1. FELICITATS! GRAN FEINA!

    DAVID

    ResponderEliminar
  2. Està molt ben fet :)

    ResponderEliminar
  3. Aquest Roger es un Crack!
    Això si, a mi la tercera opció no em funciona.

    Gràcies per explicar com em de llençar el bolo... la propera vegada que juguem a bitllet et guanyo!!! jajaja

    ResponderEliminar